На роликах під дощем. Поради професіонала

Вміння кататися під дощем автора цих рядків навчив великий вчитель – власний досвід. Роджер Ольсон (Roger Olson) жив на Гавайських островах протягом двох із половиною років. За цей час він проїхав на роликах близько двох-трьох тисяч миль під дощем, адже дощ там буває 300 днів на рік.

Роджер не живе на Гавайських островах, але він отримав безцінний досвід катання під дощем. Тому він має солідну перевагу на змаганнях, якщо вони проходять за вологої погоди – під час або одразу після дощу.

Звичайно, нічим не можна замінити досвід катання за таких умов. Але можна використовувати кілька порад, які допоможуть тобі навчитися кататися на роликах навіть мокрим асфальтом під зливою.

Правила катання мокрим асфальтом.

  • Використовуйте короткий крок.
    Відставляй коник на відстань не більше 15 сантиметрів від лінії твоїх плечей, коли відштовхуєшся від асфальту. Це допоможе підтримувати центр тяжкості твого тіла на такому рівні, який допоможе утримати баланс, якщо колеса роликів почнуть ковзати мокрим асфальтом.
  • Використовуйте швидкий темп.
    При короткому кроці ти гірше розганяєшся. Твій “движок” дає меншу потужність. Для того, щоб це компенсувати, потрібно збільшити темп твоїх поштовхів.
  • Твоя вага має знаходитися «вище за п’ят».
    Навчися не давити всією масою на п’яти, а як би переносити його трохи вище, тоді ти зможеш без проблем проскакувати через дрібні камінчики, гілочки та інший дрібний бруд, який могли винести на асфальт потоки води під час дощу.
  • Толкайся всіма колесами.
    Коли ти закінчуєш поштовх, всі чотири колеса ролика мають стосуватися асфальту. Потім відривай від асфальту одночасно всі колеса (без додаткового поштовху переднім колесом, наприклад). Це дозволить тобі відштовхуватися плавно та потужно, а також збереже твій баланс.
  • Коліна мають бути зігнутими.
    Зігнуті коліна дозволять тобі знизити центр тяжіння, що робить тебе стійкішим. Крім того, це полегшує регулювання балансу. Також слід зазначити, що зігнуті коліна – це природний антишок. Проте пам’ятай, що згинати треба коліна, а чи не талію.
  • Використовуй м’які колеса. У м’яких коліс (щільність 82A або менше) краще зчеплення з мокрим асфальтом і вони менше на ньому ковзають.

Небезпеки під час катання під дощем.

  • Дорожня розмітка. Як правило, дорожня розмітка стає дуже слизькою після дощу. Намагайся уникати розмітки на дорозі!
  • Масляні плями, які можна зустріти на дорогах, стають неймовірно слизькими після дощу. Тому уважно дивись на дорогу, якою їдеш, особливо будь уважний на перехрестях.
  • Великі калюжі. Коли колеса твоїх роликів в’їжджають у калюжу, вони знижують швидкість. Це може призвести до різкого та несподіваного гальмування роликів, внаслідок чого твоє тіло піде вперед, і ти впадеш.
  • Шліфований бетон. Коли на нього потрапляє волога, також стає слизьким, як лід.

    Переваги та недоліки сильного дощу.

Що краще для ролера – злив або невеликий дощ? Однозначно відповісти не можна. Я помітив, що легкий дощ робить асфальт слизьким, ніж сильний дощ. При сильному дощі зчеплення коліс із асфальтом краще, ніж за легкого дощу. З іншого боку, якщо дощ не сильний, то не треба хвилюватися з приводу великих калюж. Загалом, вибирай сам, що краще, але будь готовий до всього!

Автор: Роджер Ольсон
Дата: 01 Березня, 2010
За матеріалами сайту

http://www.rollersite.com.ua/